Betclic, jedna z czołowych marek bukmacherskich w Polsce, ogłosiła, że została nowym Sponsorem Strategicznym Ruchu Chorzów, jednego z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w Polsce. Nowa umowa obowiązuje przez co najmniej dwa lata.

Betclic sponsorem drużyny z Chorzowa
Zgodnie z umową sponsoringową, logo Betclic pojawi się w kluczowych miejscach związanych z klubem. Przede wszystkim będzie widoczne w centralnym punkcie frontu koszulek meczowych „Niebieskich”, na strojach treningowych, a także w oficjalnych materiałach drukowanych i cyfrowych. To obejmuje stronę internetową klubu, grafiki w mediach społecznościowych oraz materiały tworzone przez klubową telewizję – Ruch TV. W przyszłości logo znajdzie się także na autokarze drużyny.
„Jesteśmy niezmiernie dumni, że możemy dołączyć do niebieskiej rodziny i wesprzeć jeden z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich w Polsce. Wierzymy, że nasza współpraca przyniesie nie tylko korzyści dla naszej marki, ale także dla Ruchu Chorzów i jego społeczności” – powiedział przedstawiciel Betclic.
Kibice Ruchu mogą oczekiwać na różnorodne inicjatywy, takie jak dofinansowanie do wyjazdu kibiców na wybrane mecze wyjazdowe, oprawy derbów, stworzenie muralu w centrum Chorzowa, digitalizacja i udostępnienie archiwów klubowych z lat przedwojennych czy stworzenie nowej platformy e-commerce klubu. Te cele to tylko początek, a o kolejnych inicjatywach będą informować na bieżąco.
Fani Ruchu mogą też oczekiwać na jeszcze więcej treści o drużynie dzięki współpracy Betclic z Ruch TV. Filmy przygotowywane przez klubową telewizję będą publikowane na kanale YouTube bukmachera.
W ofercie Betclic znalazła się już nowa, rozbudowana oferta na zakłady związane z Ruchem. Dodatkowo, z okazji rozpoczęcia współpracy, stworzono film promocyjny z udziałem aktora Michała Żurawskiego – wieloletniego kibica „Niebieskich”. Za produkcję odpowiada „ASCETO” – lider klubowej telewizji Ruch TV.