Grono Biznesowej Dumy Pomorza sukcesywnie się powiększa. Właśnie dołączyła do niego Polska Grupa Hotelowa.
Polska Grupa Hotelowa jest firmą specjalizującą się w całościowej obsłudze firm w zakresie rezerwacji hotelowych. Celem działalności jest dostarczanie klientom najwyższej jakości usług oraz optymalizowanie wydatków przeznaczonych na podróże firmowe.
Kadra naszego Partera składa się z profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem, świetnie znających segment rezerwacji hotelowych. Wiedza ta pozwala reagować na wszelkie sugestie i potrzeby Klientów.
W ramach współpracy nasz Partner oferuje zniżkę do 50% w ponad 3 tysiącach hoteli na terenie całego kraju, zniżkę do 50% w około milionie hoteli na świecie, bezpośrednią opiekę Kierownika ds. Kluczowych Klientów, czuwającego nad zgodnością polityki rezerwacji z wymaganiami korporacyjnymi, różne warianty rozliczeń do wyboru, a także wiele innych kwestii. Zapraszamy do weryfikacji!
Z okazji zawarcia porozumienia porozmawialiśmy z Dominikiem Wójcikiem, Dyrektorem d/s Marketingu i Sprzedaży firmy PGH Polska Grupa Hotelowa Joanna Konstowicz.
Od kiedy kibicuje Pan Pogoni Szczecin?
Od wielu lat kibicuję Pogoni, więc jak tylko pojawiła się możliwość uczestnictwa w wyjątkowym przedsięwzięciu, to postanowiliśmy dołączyć. Oczywiście priorytetem jest to, że jesteśmy kibicami Pogoni.
Dlaczego przyłączyliście się do projektu Biznesowej Dumy Pomorza?
Dołączyliśmy do atrakcyjnej koncepcji biznesowej zaproponowanej przez Dumę Pomorza. Ponadto, muszę wspomnieć o wyjątkowej atmosferze budowanej wokół klubu. To poważny magnes do inwestycji w tę inicjatywę.
Jak i gdzie można skorzystać z Państwa usług?
Oferta naszej firmy jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców i wszystkich podróżujących biznesowo. PGH Polska Grupa Hotelowa od 20 lat specjalizuje się w kompleksowej obsłudze firm w zakresie rezerwacji hotelowych na całym świecie. Celem naszej działalności jest dostarczanie klientom najwyższej jakości usług oraz optymalizowanie wydatków przeznaczonych na podróże służbowe.
Czym wyróżniacie się na tle konkurencji i jakie są Wasze najważniejsze atuty?
Wyróżnia nas wieloletnie doświadczenie na rynku hotelarskim oraz możliwość korzystania z nowoczesnych narzędzi w procesie zarządzania rezerwacjami hotelowymi. Zdobyte doświadczenie pozwala naszym pracownikom na szybkie reagowanie na potrzeby i sugestie klientów, a priorytetem jest to, by każda podróż była dla naszych kontrahentów oszczędnością czasu i pieniędzy. Dzięki indywidualnemu podejściu do potrzeb każdego z naszych klientów szczycimy się długoletnimi relacjami z wieloma firmami z całej Polski.