Firma Acana Polska przedłużyła umowę sponsorską ze Śląskiem Wrocław o kolejny rok. W ramach współpracy logotyp światowego dystrybutora jedzenia dla psów i kotów będzie eksponowany na spodenkach meczowych piłkarzy oraz piłkarek WKS-u.
Acana Polska na dłużej ze Śląskiem Wrocław
Piłkarze Śląska Wrocław z logiem Acana na spodenkach występują od września 2020 roku. W tym sezonie logotyp pojawi się również na strojach drużyny kobiet. Acana to kanadyjska sucha karma dla psów i kotów, która powstaje w kuchni NorthStar.
Dziękujemy za zaufanie i czujemy dumę, że możemy szczycić się współpracą z Acana Polska, która wiernie nas wspiera, pozostając w gronie sponsorów Śląska Wrocław. Posiadanie tak wiarygodnego partnera jak Acana Polska to również zobowiązanie do dalszej pracy nad rozwojem klubu – mówi Maciej Potocki, p.o. prezesa zarządu Śląska Wrocław
Bardzo liczymy, że to będzie dla Śląska lepszy sezon niż poprzednie. Wspieramy i kibicujemy całemu klubowi, nie tylko męskiej drużynie, ale i kobiecej. Dlatego właśnie nasz logotyp będzie obecny na spodenkach obu tych zespołów. Jak zawsze mówię – moje serce jest zielono-biało-czerwone i losy WKS-u nie są mi obojętne. Trzymamy kciuki za zwycięstwa naszych trójkolorowych drużyn – mówi Dariusz Naworol, prezes firmy Acana Polska.
Umowa sponsorska obowiązywać będzie do końca sezonu 2023/24. Acana Polska została również sponsorem derbowego meczu Śląsk vs. Zagłębie.